Officemanager

Vacature: Officemanager

Office manager annex duizendpoot

 

Bedrijf

De Bie Buitenwerk B.V. heeft met haar drie bedrijven: Infra, Groen en Rioolservice een breed scala aan werkzaamheden op het gebied van de buitenruimte. Gevestigd in Velserbroek zijn wij een belangrijke ketenpartner voor gemeenten, woningbouwverenigingen, instellingen en ondernemingen in de regio tussen Alkmaar, Hilversum en Leiden.

Onze werken variëren van kleine onderhoudsklusjes tot bouwrijp maken en herinrichting van woonwijken. Van een traditioneel aannemingsbedrijf hebben wij in rap tempo de ontwikkeling doorgemaakt naar een eigentijdse onderneming waarin Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen hoog in het vaandel staat. Onze organisatie kent ca. 50 fte eigen personeel en een flexibele schil van ca. 100 ZZP’rs, uitzendkrachten en onderaannemers. Ondanks dat wij geen familiebedrijf zijn, voelt het wel zo.

 

Ons DNA

Onze kernwaardes zijn onveranderd gericht op kwaliteit, duurzaamheid, verantwoordelijkheid en welzijn. Onze keurmerken zijn daar een bevestiging van (o.a. CO2-niveau 5, PSO 30+).

Onze organisatie kenmerkt zich door collega’s die breed inzetbaar zijn en hun talenten benutten. Wij scheppen er groot genoegen in als mensen zich bij ons willen ontplooien en onze kansen zien liggen en ook grijpen. Samen maken we het bedrijf mooier en sterker.

 

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

Jij bent degene die een grote bijdrage levert aan de vertaling van ideeën en plannen naar praktijk en van directie naar werkvloer. Als generalist kun je overal wel over meepraten en als je iets niet weet, dan zorg jij dat je er heel snel kennis over vergaart.

  • Je bent de linker en rechterhand van de directie en ondersteunt en adviseert hen op/over uiteenlopende terreinen en onderwerpen.
  • Als spin in het web ben jij het schakelpunt tussen alle interne afdelingen en verbindt jij de mensen in onze organisatie, ook omdat jij de interne communicatie verzorgt.
  • Je bent nauw betrokken bij de HR-taken, o.a. op het gebied van werving & selectie.
  • Je hebt zelfstandige taken en projecten zoals bijvoorbeeld het beheer van het vastgoed, contracten en het digitaliseren, maar je stelt ook je eigen projectteam samen wanneer er meer specialistische kennis nodig is.
  • Jij bent ons eerste gezicht naar buiten, omdat jij degene bent die contacten met o.a. scholen, opleidingen onderhoudt i.v.m. onze gastlessen en je regelt de ontvangsten en presentaties.
  • Als je er plezier in hebt, kunnen we jou bij bepaalde buitenprojecten inzetten als omgevingsmanager.
  • Jouw commerciële eigenschappen gebruik je om o.a. promotiemateriaal en de website actueel te houden en daar waar nodig aan te passen.
  • Uiteraard heb je ook administratieve taken zoals de facilitaire inkoop.

 

Wat breng jij mee:

  • Een afgeronde opleiding HBO – Officemanagement of gelijkwaardig.
  • Je bent proactief, zelfstandig, leergierig en hebt een Hands-on mentaliteit.
  • Je kunt makkelijk prioriteiten stellen tussen hoofd en bijzaken.
  • Het hoort bij het vak dat je nauwkeuring en gestructureerd bent.
  • Jij begrijpt dat een zorgvuldige en heldere communicatie een van de sleutels naar succes is.
  • Je bent taalvaardig, kunt goed schrijven en bent scherp op het controleren van contracten.
  • Je wendt je goede communicatieve en sociale vaardigheden aan voor een plezierige sfeer zowel intern als naar buiten toe.

 

Wat bieden wij jou:

Een hecht team van fijne collega’s om mee samen te werken in een dynamische werkomgeving met interessante en afwisselende werkzaamheden en de mogelijkheid om door te groeien. Binnen de contouren van de opdrachten heb je veel vrijheid.

 

  • We beginnen met een aantrekkelijke starterspremie
  • Salaris: € 3.500  –  € 4.200 per maand bij fulltime
  • Een goede pensioenopbouw
  • Een WIA-Hiaatverzekering en een collectieve ongevallenverzekering
  • We stimuleren en faciliteren je om verder te leren en je te ontwikkelen.
  • Hoewel we je liever op kantoor hebben, is een deel thuiswerken bespreekbaar.

Daarnaast hebben we goede en leuke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals teambuilding uitjes, kerstfeest, zomerbarbecue, motortocht, bedrijfsfitness, fietsenplan en vrijdagmiddagborrel.

 

De vacature is voor 32 – 40 uur per week.

 

Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op onze website www.debiebuitenwerk.nl of neem gerust contact op met Joke van der Aar via 06-10910374.

Wil je solliciteren? Stuur dan je CV samen met een korte en bondige motivatiebrief naar info@debiebuitenwerk.nl.