Medewerker Klant Contact Center

Medewerker Klant Contact Center

(32 – 40 uur)

Wij zoeken een enthousiaste servicegerichte duizendpoot voor het Klant Contact Center (KCC) van de Bie Rioolservice. Je maakt deel uit van een fijn team waar de enthousiaste en gedreven collega’s uitzien naar jouw komst.

Wie zijn wij

Wij zijn De Bie Buitenwerk B.V. en met onze drie bedrijven Infra, Groen en Rioolservice maken we samen mooi werk op het gebied van de buitenruimte. Vanuit Velserbroek zijn wij een belangrijke ketenpartner voor gemeenten, woningbouwverenigingen, instellingen en ondernemingen in de regio tussen Alkmaar, Hilversum en Leiden.

 

Van een traditioneel aannemingsbedrijf hebben wij in rap tempo de ontwikkeling doorgemaakt naar een eigentijdse onderneming waarin Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen hoog in het vaandel staat. Onder andere dragen wij actief bij aan de vermindering van de CO2 uitstoot. Onze organisatie kent ca. 50 fte eigen personeel en een flexibele schil van ca. 100 ZZP’ers, uitzendkrachten en onderaannemers. We willen voor onze grote werkfamilie een fijne werkgever zijn waar iedereen zijn of haar talenten kan ontwikkelen.

 

Onze opdrachtgevers
Wij werken voornamelijk voor overheden, woningbouwverenigingen, VvE’s & instellingen en hebben naast aanlegprojecten ook meerjarige onderhoudscontracten. Ons beleid is erop gericht om een duurzame relatie met de opdrachtgevers op te bouwen.

 

Wat ga je doen?

Als KCC medewerker ben je samen met jouw collega’s het eerstelijns aanspreekpunt voor de klanten van De Bie Rioolservice, waaronder bewoners, medewerkers van woningbouwverenigingen, instellingen en bedrijven. Je bent verantwoordelijk voor een correcte en klantvriendelijke afhandeling van hun vragen en verzoeken. Verder bestaan jouw werkzaamheden uit:

  • Een efficiënte dagplanning maken voor de ontstoppers en medewerkers buitendienst;
  • Actuele, zorgvuldige en begrijpelijke terugkoppeling in woord en beeld maken van de door monteurs verrichte werkzaamheden aan de opdrachtgevers;
  • Zorgvuldige administratieve afhandeling van te verrichten en verrichtte werkzaamheden waarin je een duidelijk onderscheid maakt tussen de diverse stadia / statussen van het werk;
  • Controle op de gewerkte uren van de monteurs;
  • Opnemen en registreren van storingen en reparatieverzoeken en het verwerken daarvan in het administratieve proces;
  • Het verzorgen van uiteenlopende rapportages t.b.v. directie en opdrachtgevers.

Wat breng jij mee?

Je hebt een afgeronde mbo-opleiding in relevante richting. Je bent enthousiast, representatief en sociaal. Je beschikt over een flexibele instelling en voelt je comfortabel in een veranderende organisatie. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken, bent stressbestendig en kunt prioriteren. Verder heb je:

  • Een positieve instelling en ben je een teamplayer;
  • Overzicht, ben je stressbestendig en kun je multitasken;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Een klantgerichte instelling en laat je je beslist niet snel van de kaart brengen;
  • Een creatieve instelling en ben je goed in het oplossen van problemen;
  • Een georganiseerde werkhouding en zorg je voor een zorgvuldige administratieve verwerking van gegevens;
  • Ervaring met softwarepakketten;
  • Begrip dat de jongens van de buitendienst soms lange dagen maken en dat het verhelpen van verstoppingen niet altijd dankbaar werk is. Daarom ben jij hun support op kantoor.

Wat bieden wij jou?

Een leuke functie binnen een gezond, informeel en groeiend bedrijf dat kwaliteit, duurzaamheid, verantwoordelijkheid en welzijn als kernwaardes heeft. Je kunt bij ons jouw talenten ontplooien en je verder ontwikkelen, want goed werk en initiatief waarderen wij enorm. Het salaris wordt vastgesteld op basis van werkervaring en opleiding. We bieden een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband. We volgen de Schoonmaak CAO RAS met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Verder kun je rekenen op:

  • Salaris tussen de € 2200,- en € 2800,- bruto per vier weken op basis van fulltime dienstverband;
  • Variabele eindejaarsuitkering;
  • 26 verlofdagen en13 ATV dagen op basis van fulltime dienstverband;
  • Goede pensioenregeling;
  • Fruit op kantoor;
  • Gezellige vrijmibo en feestjes zoals Bouwvak-BBQ en Kerst-personeelsfeest;
  • Fietsplan;
  • Bedrijfsfitness;
  • WGA hiaat verzekering

 

Enthousiast geworden? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren. Stuur je motivatiebrief met je CV naar ons toe. E-mailadres: hr@debiebuitenwerk.nl.

Wil je eerst meer informatie over ons bedrijf en de functie, dan kun je contact opnemen met Polin Lam. Bereikbaar tijdens kantooruren op maandag t/m vrijdag op telefoonnummer 023-5397030.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.