Administratief HR medewerker

Vacature: Administratieve HR-functionaris / medewerker

Wij zijn op zoek naar een gedegen, accurate collega voor de salarisadministratie, die zich prettig voelt bij een veelzijdig takenpakket. In deze parttime functie werk je nauw samen met de Office Manager en de Directie om de afdeling HR zo goed mogelijk neer te zetten.

 

Wat ga je doen?

Vind jij het leuk om je bezig te houden met de administratieve kant van het Personeelswerk? Jouw werkkamer ligt centraal binnen ons kantoor in Velserbroek, want jij bent een hele belangrijke schakel in ons concern met ca. 50 fte en een gevarieerd personeelsbestand binnen 3 verschillende CAO’s.

In deze tijd waarin het heel lastig is om medewerkers te werven, zijn wij ook graag bereid om jouw eventuele ambities om door de groeien in het HR-werk te faciliteren. Sterker nog, we juichen het toe als jij jouw werk wil combineren met leren en ontwikkelen. Misschien wil jij straks wel onze allround HR-functionaris worden?!

Hier een klein inkijkje in jouw administratieve werkzaamheden:

  • Tijdige en accurate verwerking van de salarisadministratie i.s.m. ons externe salarisadministratiekantoor.
  • De gehele personeelsadministratie op het gebied van in-, door- en uitstroom.
  • Beheer van het digitale urensysteem.
  • Registratie ziekteverzuim en afstemming met de leidinggevenden binnen de organisatie.
  • Bijhouden urenregistratie en opstellen rapportages voor de SROI t.b.v. opdrachtgevers.
  • Het up to date houden van het (deel elektrische) wagenpark overzicht, de registratie van de berijders en het inregelen van GPS op de busjes.
  • Organiseren van de juiste preventieve vaccinaties en de PAGO’s.
  • Documenteren opleidingsbehoeften medewerkers en aanmelden opleidingen/cursussen.
  • Zorgdragen voor de aanvraag van alle mogelijke subsidies waar het bedrijf recht op heeft, zoals loonwaardebepalingen (LKS), LKV, vorstverlet, scholen/opleidingen.

 

Wat vragen wij?

  • Minimaal een afgeronde MBO+ opleiding.
  • Minimaal 2 jaar ervaring als salarisadministrateur.
  • Je bent administratief zeer sterk en gaat accuraat te werk.
  • Je gaat geen uitdagingen uit de weg maar vat de koe bij de horens.
  • Je een prettige collega met een flexibele instelling.
  • Je bent geen jobhopper maar je zoekt een fijne, duurzame arbeidsrelatie.

 

Wat bieden wij jou:

Een hecht team van fijne collega’s om mee samen te werken in een dynamische werkomgeving met interessante en afwisselende werkzaamheden en de mogelijkheid om door te groeien naar een volwaardige HR-functionaris. Als je meer taken kunt oppakken, dan is een uitbreiding van 24 naar 40 uur vanzelfsprekend.

Je valt onder de mooie CAO van de Bouw en Infra. Dit betekent:

  • Salaris: € 3.000 – 3.500 per maand op basis van fulltime (wij werken met 13 loonperiode).
  • 25 vakantiedagen en 15 ADV-dagen per jaar op basis van fulltime.
  • Een goede pensioenopbouw.
  • een WIA-Hiaatverzekering en een collectieve ongevallenverzekering.
  • Hoewel we je liever op kantoor hebben, is een deel thuiswerken bespreekbaar.

Daarnaast hebben we goede en leuke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals teambuilding uitjes, kerstfeest, zomerbarbecue, motortocht, bedrijfsfitness, fietsenplan en vrijdagmiddagborrel.

 

Wie zijn wij?

Wij zijn een MKB concern met 3 bedrijven op het gebied van Infra, Groen en Rioolservice, die vooral voor de (semi-)overheid werken.

Ondanks dat wij geen familie bedrijf zijn, voelt het wel zo. De deuren op kantoor staan altijd open voor elkaar; wij zijn zeker geen hiërarchische organisatie en proberen eenieders talent te benutten en te versterken. Je wordt gestimuleerd om zaken bespreekbaar te maken en om mee te denken. Hoe mooi is het om dan te zien dat er naar je wordt geluisterd en dat er daadwerkelijk wat mee wordt gedaan?

Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op onze website www.debiebuitenwerk.nl of neem gerust contact op met Joke van der Aar via 06-10910374.

Wil je solliciteren? Stuur dan je CV samen met een korte en bondige motivatiebrief naar info@debiebuitenwerk.nl.